Friday, July 13, 2012

BAD TO THE BINDING

Reviews are smokin’ in the Blogosphere…
About Fifty Shades of Grey
And more often than not…
The reviews are about how bad the book is.
Hmm?
Bad book?
Fifty Shades of Grey is about…
BDSM…
So?
Maybe the book is just living up to…
It’s subject matter?
Oh, you’re such a bad book…
You need your back cover spanked!
How about I tie you up…
And take a crop to your binding?
Or maybe I’ll deprive you of being read…
For hours! Maybe days!
Or?
Maybe I’ll spread your pages wide open…
And insert a book mark—hard!
Oh yeah, you like that, don’t you, you bad book?
Hey, it’s Friday, what can I say?
Guess I'm a little freaky today

Always, Em-Musing
P.S. I was given a Stylish blogger award this week…
by Kendra503. Next week I'll follow the rules and
do a post on it. If not? You can punish me. Just
don't make it hurt too much.

13 comments:

Alex J. Cavanaugh said...

Thanks for the chuckle this morning! No punishment needed.

Jennifer Shirk said...

LOL!!

Huntress said...

*still laughing*

I see you've put some thought into this post. Hm.

Now why is it I feel the need for a cold shower?

*still LMAO*

Suzanne Furness said...

Headed over from Unicorn Bell and glad I did, needed a chuckle. Thanks.

Matthew MacNish said...

Hahaha!

DL Hammons said...

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awesome!! :)

Super Earthling said...

I really do love your sense of humor! :D

Mel Chesley said...

Hahaha!! That's awesome. :D

The Desert Rocks said...

That was pretty funny Em. I think I gave you a gold medal on my site, but any other type of punishment is out of the question.

mshatch said...

Ha!

Writer Pat Newcombe said...

Totally freaky, Em!! But so funny!

Stephanie said...

That was awesome. Thanks for the laugh.

Eve said...

funny funny stuff!!